2014年5月10日 星期六

Robotic Love 機械式的愛情

機械娘 メカ少女 アンドロイド
メカバレ バラバラ 解体 修理 メンテナンス 組み立て

    One day Johnny went to his girlfriend's house, he wanted to give her a surprise. However, when he opened the door, he was shocked---

"My sweet Rin, I come to visit you...Wow!! What are you doing?"
"Hi,Johnny. I am checking my software system. It's a bit strange recently that my thought can not correspond to emotion well."
"So that's why you lie on there and it seems that can't move."
"Yup, looks such unsightly... It can't be helped that my system resource is all for running test program and can't operate my body now.But it's still connected to me."
"Your chest has a wavy motion. Do you still have feeling?"
"Sure. And my emotion is generated in the heart inside my chest, thus my body must not be turned off."
"Haha. Oh, by the way,you shall see it..."
"Er? What do you try to do with my body?"
"Carry your body to the sofa. And... Ok! It's done, see!"
"On my feet... Wow, you buy a new pair of shoes for me?"
"And a necklace(put on). I know you love them since you looked at them obsessively in previous date."
"Oh,my dearest Johnny, I am so touched...hehehe...hoho"
"Um? Are you all right?"
"That's your fault. You mad my heart overheated and generates weird signals. I feel even more strangely! You have to take care of me!"
"Well, what shall I do?"
"You shall repair me. Open my breast panel, and hold my heart gently then...then... kiss it...(murmurs)"
"Yes Sir! That's my honor!(Kiss) Wow! I am the luckiest guy of the world!"



阿青和小鈴是男女朋友.某天阿青跑去小鈴家,想給她一個驚喜.阿青推開了小鈴家的門---
"哇咧!!小鈴,妳在幹嘛啊,怎麼這個樣子!"
小鈴的身體癱軟地躺在地上,而她的頭,並不在其應該在的位置上,被安裝於一台奇怪的機器.
"阿青,是你啊.沒事,我在檢查我的軟體系統啦.最近老覺得怪怪的,我腦中的想法和心中因而產生的情緒,對不太上..."
"所以妳在檢查妳的電子頭腦?難怪身體一動也不動地躺在那邊."
"是啊,很難看吧.沒辦法,我的系統資源都在支援測試了,沒得去操作身體."
"哦?妳身體關機了?"
"欸...男朋友,你還不夠了解你所愛之人的身體結構啊!我的心在身體啦,現在依然連著,不然怎產生情緒來做核對?"
"嘿嘿,不好意思.啊,我看到妳的胸部仍然起伏著,好像在呼吸一樣.妳的身體還是有感覺,對吧?"
"對啊,只是不能動而已."
"我知道了,嘿咻...欸."
阿青把小鈴的身體扶到沙發上,並把她不能動的手腳擺好,軀幹扶正.
"嗯?你幹嘛?"
"把妳的身體擺好啊.既然它還跟妳連著,那就是我心上人的一部份,當然要擺個美美的pose,妳說對吧?"
阿青擺好小鈴身體後,接著從他帶來的袋子中拿出東西,並抓著小鈴的腳,輕輕塞進那東西中.
"傻...傻瓜... 嗯,你摸我的腳?又在幹嘛?"
"嘿嘿,給妳驚喜啊.妳看!"
小鈴看到自己腳上多出了一雙鞋.
"啊,那雙鞋... 阿青,你買了雙鞋給我?"
"是的,而且還有項鍊(戴到小鈴頸上).小鈴,認識紀念日快樂!"
"(鼻濕)阿青...謝謝...我好感動.而且你竟然還能選到我喜歡的鞋和項鍊..."
"呵,上次約會就注意到妳在看啥啦.你看到這些時的眼神,閃亮亮的哩,哈哈."
"是這樣啊...阿青我好喜歡你,你讓我覺得好幸福喔...唔,嘻嘻,欸嘿嘿嘿,噢~~!"
"小鈴!妳怎麼了?沒事吧?"
"都怪你啦~~ 你讓我的心產生太多情感,過熱異常了.現在都出現一堆情緒怪訊號,我變得更奇怪了啦!!!"
"是喔,那該怎麼辦?"
"當然你要負責囉!阿青,你得修好我,我教你怎麼處理."
"喔,好的,小鈴.不過我不太懂妳的身體,只能努力試了.妳要看好啊,我會怕弄壞妳..."
"誰教你之前沒好好了解.好吧,首先打開我身體前維修蓋,在胸腔那邊."
"好...打開了!哇!好刺激啊!我正在打開我心上人的身體!我愛的在裡面嗎!喔喔!"
"啐,少三八了.接著小心的將我的心取出,輕輕地放在手上..."
"喔喔喔!妳的心!我最珍貴的寶物!再來呢!"
"然後...然後溫柔地握著它,輕輕地吻...吻我的心..."
"哇喔!是這樣!!好的,謹遵所囑辦理!!!哈哈哈哈哈!(吻)天哪!我是全世界最幸福的男人!!!"
"笨蛋阿青...(羞) 謝謝你喔,阿青,這顆心就交給你了..."
"沒問題,小鈴!我會珍惜妳的心,珍惜一輩子!能愛上妳,真的是太好了!"


沒有留言:

張貼留言