2014年5月17日 星期六

Cyber Secretary

人造秘書莘蒂.史密斯

機械娘 メカ少女 アンドロイド
メカバレバラバラ 解体 修理 改造 メンテナンス 組み立て

    "Miss Smith,please come here."
    "Yes,general manager."
    "Please transform yourself into my PDA, I need to deal with some businesses."
    "...Well,general manager. I think you'll not let my central computer to run your FPS game this time, right? Really want to deal with official businesses?I don't like to simulate flying limbs and bloody things in my mind. Don't waste my body for your entertainments."
    "HA!HA!HA! Don't worry, I won't play FPS this time, I promise. I've sent a program file to your computer, please run it after transformation."
    "Ok, receiving the file... Oh, wait, what's BODYFEELING.EXE?"
    "HA!HA!HA! You will know."
    "喔,史密斯小姐,你來啦!請進."
    "好的,總經理."
    "接下來請妳將自己轉換成PDA(個人數位助理)模式,我要使用妳處理一些事情."
    "...好的,總經理.你應該不會再把你的射擊遊戲,灌進我中央電腦跑吧?這次真的要辦正事了?我實在很不喜歡在我的電腦內運算斷肢殘臂那些血腥場面.我也有身為秘密機器人的尊嚴,請不要把我的功能浪費在你的個人娛樂上."
    "哈哈,別氣嘛.放心,這次我不會再玩射擊遊戲了,說到做到.我會傳個檔案到妳電腦,請在變身後跑它."
    "Ok,接收中...噢,等一下,這BODYFEELING.EXE是什麼檔案?"
    "哈!哈!哈!等等妳就知道了."

------------10 minutes later------------
------------十分鐘後------------


    "Gen..general..manager...what are you do..doing to me?"
    "Huh?I am not playing FPS as I promised, you know."(touch the screen)
    "Ow!But you are...you are... Ah!Stop! That's sex harassment! Wooo~~~"
    "Sex harassment? Well, baby, have I even touched your body? I just fingered my touch panel."
    "Arrr... Your program synchronizes with my torso... It hijacked my torso! OMG! Don't touch there!"
    "經...總經理,你對我動了什麼手腳?"
    "蛤?我真的沒有玩射擊遊戲喔,妳知道的,哈(邪笑)."總經理邊說邊在觸控螢幕上摸來摸去.
    "唔喔~但是你...你...啊!啊啊!停手!這是性騷擾!!哦~~~"
    "性騷擾?欸,寶貝,我有碰妳身體任何部份嗎?被我碰觸的,只有我的觸控面板而已--雖然現在裝在你身上啦,呵."
    "呀啊啊...你程式產生的虛擬軀幹跟我的真的軀幹同步了...你駭進了我的軀幹!喔天哪!別碰那邊!"

沒有留言:

張貼留言