2014年5月15日 星期四

My Lost Part
我失落的部分

機械娘 メカ少女 アンドロイド
メカバレ修理 メンテナンス

    Jim met a beautiful girl. He soon fell in love with her. However, the girl always looks sad. One day, Jim confessed his love to her, and the girl told him that she would wait for him at home. Jim was so happy, and he went the girl's home on time.
    吉姆與一個美麗的女孩邂逅,並對她一見鍾情.不過,女孩不知為何,看起來總是隱藏著些許的悲傷,讓吉姆納悶不已.某日吉姆終於對女孩告白了,女孩告訴吉姆會在家裡等他.哇塞,吉姆簡直高興到要飛上天了!懷著亢奮的心情,吉姆準時赴約.女孩請吉姆進入她的房間,吉姆腦裡幻想著他會發生什麼刺激的事,顫抖著問出自認浪漫的問題.

    "Oh, my beloved baby, tell me, do you accept my love?" Jim said.
    "Only if you could complete me. See, I have lost a part of myself..." The girl turned her back to Jim slowly...
    "噢~我最愛的寶貝.告訴我,妳為什麼會接受我的愛意?"吉姆問道.
    "接受你的愛?除非你能使我完成.看,我曾經失去了一部分的自己..."女孩慢慢把背部轉向吉姆...


沒有留言:

張貼留言