2014年6月16日 星期一

Dance Party

舞會

機械娘 メカ少女 アンドロイド
メカバレ 機能停止 バラバラ 解体 修理 改造 メンテナンス 組み立て
    "Fair lady, may I have this dance with you?"
    "Oh, sure, it's my honor! But I don't know the steps, please wait for me to download."
    "美麗的小姐,我有榮幸與妳跳支舞嗎?"
    "啊,可以,這是我的榮幸.不過我不太會跳,請等我下載舞步."

    The lady took off her head and plugged it into an electronic pedestal to access the internet.
    女士取下自己的頭,並插入會場內裝設的電子插座,以接上網路.


    "I will search for it, just a moment."
    "Unnecessary, my lady."
    "我會搜尋這首曲子的舞步,請稍等一下."
    "我想沒有這個必要,我美麗的淑女."    

    That man smiled. He held the lady's waist, and took her headless body to dance.
    那位紳士面露微笑.他摟起女士的纖腰,引導著她的身體,翩然起舞.

    "Ah..."
    The lady was slightly surprised. Her electronic brain had no extra computing time to control her body. She could only watch her body dancing with that man.
    "啊..."
    女士略顯訝異.她的電子腦正在處理獲取資料,沒有餘裕去完整操控她的身體.女士只能靜靜地看著她自己的身體,在動作自動控制與調整系統主控下,彷彿有意識般地,自行與紳士共舞.

    "Isn't it romantic, my lady?"
    "這不是很浪漫嗎,我的淑女?"

    The man kissed the lady's neck. The lady's shoulders trembled because of her emotion.
    紳士親吻了女士空曠的頸部.女士的肩膀似乎有感情地顫動了一下.

沒有留言:

張貼留言