2014年6月8日 星期日

Campus Queen

校園皇后

機械娘 メカ少女 アンドロイド
メカバレ 機能停止 バラバラ 解体 修理 改造 メンテナンス 組み立て
    Jerry bought a fembot's damaged head from the flea market and remade that head into a small bot. However, the bot didn't speak any words and always pulled a face. Jerry spent a lot of time to communicate with her and treat her with full heart. Finally, the bot smiled and start to talk. As time went by, Jerry had more and more fun to stay with her day by day.
    傑瑞在跳蚤市場買了顆損毀機娘的頭,並把她改造成小機器人.小機器人總是面無表情,而且不說話.傑瑞花了很多時間,全心全意的和她溝通,終於打開了她的心房.小機器人笑了,開始和傑瑞聊天.隨著時間流逝,傑瑞和她的小機器人,相處的越來越愉快.

    One day, Laura (the fembot's name) asked Jerry a question.
    "Jerry, you treat me such kindly. Will you be nice to me forever?"
    "Hum? Sure I will. You don't know how much joy you brought to me. I appreciate you deeply."
    "Oh...So touching. Dear Jerry, I think I can entrust all of myself to you. Please come with me."
    有一天,勞拉(機娘的名字)問傑瑞:
    "傑瑞,你對我真好.你會一直對我好嗎?"
    "嗯?當然啊.妳不知道妳帶給我多少快樂.事實上,我很感謝妳喔."
    "哦...我好開心.親愛的傑瑞,我想我可以把自己完全托付給你了.請跟我來."

    Laura led Jerry to an abandoned plant. Jerry found a hanged headless female torso,and a pair of broken legs.
    勞拉帶著傑瑞,來到一座廢棄的工廠.在那裡,傑瑞看到了一副被吊起的無頭女性身軀,以及一雙損壞的腿.


    "Wow,what's that? Trashed fembot's body?" Jerry asked.
    "Hey! Those are not trash! They are parts of my body!"
    "Your body parts?"
    "Yes! Also as the most popular campus queen's body, the body of Laura Lee!"
    "哇塞,那啥?被扔掉的機娘軀體垃圾?"傑瑞問到.
    "嘿!放尊重點!才不是垃圾哩,那是我的身體部位!"
    "妳的身體部位?"
    "是啊!那是最有名的校園皇后,勞拉.李的身體!"

    "Laura Lee? That Laura Lee? Wow,really? You are the legendary idol of my university? Unbelievable! Wow! But why did you lose your body? May I ask what had happened to you?"
    "Right, I am that Laura. Since I was elected as the campus queen, some classmates hated me more.They thought it's unfair for a robot to compete with human girls in appearances. Soon they took me here and dismantled me, some of they even were my friends..." Laura said sadly.
    "勞拉.李?是那個勞拉.李?哇~真的呀,妳是我大學中那位傳說的校園偶像?真不敢相信,大家的女神一直在我身邊!哇哈哈哈... 但是妳怎麼會失去身體呢?我可以問發生了什麼事嗎?"
    "可以啊.我就是那個勞拉.我被選為校園皇后之後,一些女同學就更討厭我了.她們覺得讓機器人跟人類女生比外貌,實在太不公平.後來她們把我帶到這邊,把我拆碎,其中還有我的好朋友..."勞拉感傷地訴說.

    "Oh, I feel so sorry. I don't think you just beat them in appearances. Your charm is from your heart, I know. You are the true queen!"
    "Haha, thank you, Jerry. You are kind and sweet, that's why do I want to give all of me to you. Shall you repair and reassemble Laura Lee?"
    "Assemble Laura Lee! Wow, assemble the girl of my dream by my hands! I am going to die for the great happiness! If you permit, I will assemble Laura Lee 100,1000,10000 times!"
    "原來如此.同樣身為人類,妳說的事情,真讓我感到難過...我想妳贏她們的,遠遠不只是外表.妳的吸引力來自於妳的內在,我知道的.勞拉,妳是真正的高貴皇后!"
    "哈哈,傑瑞,謝謝你.你又溫柔,心地又好,這也是我想把自己交給你的原因.你可以跟我一起把校園皇后勞拉.李修好並組裝回去嗎?讓她成為完全屬於你的機器人!"
    "組裝勞拉.李!哦,讓我親手組裝我的夢幻女神!我幸福到快掛啦!如果妳允許,我還要組裝她個一百,一千,甚至是一萬次!哇哈哈哈!"

沒有留言:

張貼留言