2015年8月11日 星期二

Surprised Robot Girls 被"驚喜"的機械少女們

機械娘 メカ少女 アンドロイド
メカバレ 機能停止 バラバラ 解体 修理 改造 メンテナンス 組み立て
Big Surprise 大驚喜
"Surprise!" "Ah! What are you doing? Hey! ><"
"大驚喜!" "啊!你幹嘛?別這樣! ><"

Minimum Requirement 最小需求
"Oh my... Where is ... my torso? Where?" "Well, I'm testing the minimum requirement of your body parts for operating you."
"天啊,怎會... 請問,我的...軀幹在哪裡?竟然不在我身上!" "喔,那個呀,我正好在測試讓妳運作的最小身體部位需求啦."

Idiot Master 傻瓜主人
"It's morning now, I shall... Wow! What the!? My idiot master played with my body when I was sleeping again!"
"早上了,該起床... 哇賽!我的身體...怎麼回事?可惡!一定又是那個笨主人,又趁我睡著時惡搞我的身體!真是的!"

沒有留言:

張貼留言