2015年8月21日 星期五

Robot Girls' Self Maintenance 機器女孩的自我維修

機械娘 メカ少女 アンドロイド
メカバレ 機能停止 バラバラ 解体 修理 改造 メンテナンス 組み立て
Repairing Head 頭部修理
"Wow~ What's that fantastic feeling? I love my brain chip!"
"哇哦~這是怎樣的美妙感覺?我好愛我的腦晶片!"

Why 爲啥
"Why? Why do I have such a pair of bouncing buttocks? Why are my legs so sexy? Oh~ I love my lower half!"
"為何我的美臀如此渾圓俏麗?為何我雙腿如此修長緊實?噢~我愛上了自己的下半身,該怎麼辦?"

Self Checking 自我檢測
"Hehe, I find the way to alter my program by my will during my system self-checking. I know how to enjoy being a robot now. I love my robotic self!"
"嘻嘻,我發現趁自我檢測時,修改我程式和資料的方法哦.現在我知道怎麼去享受身為機器人的美好了.我超愛機器女孩的自己!"

沒有留言:

張貼留言