2015年8月17日 星期一

Robot Girls' Body Parts 機械少女的可拆卸身體

機械娘 メカ少女 アンドロイド
メカバレ 機能停止 バラバラ 解体 修理 改造 メンテナンス 組み立て
Fallen Leg 撿腳
"Excuse me, good sir, can you do me a favor? Please pick my leg up for me^_^"
"先生,不好意思,可以幫我撿一下腳嗎?謝謝~^^"

Drying Up 擦乾身體
"Ouch! Arrr....Oh!" "Don't make freak sounds! I am drying up your body!" "But...you are touching my sensitive parts! ><"
"噢!啊啊啊...哦~" "別發出怪聲音好不好?我正在擦乾妳的身體耶!" "可是...妳一直碰到我敏感的地方的啦! ><"

The Flesh "肉"體
"Dear master, you see. Am I pretty with these artificial flesh parts?" "Hello, mister. We don't just provide limbs. If you need, we also have flesh torso like this." "Master, buy them for me! Please~ "
"親愛的主人,你看我換上的這些人造肉體...我漂亮嗎?" "先生你好,本店不只有人造肉體手腳,還有賣軀幹相關部位喔,比如這個腹部和臀部,很不錯吧!" "啊~我要那個!主人,幫我買嗎?拜託~"

沒有留言:

張貼留言