2015年8月15日 星期六

Beach Robot Girls 陽光,沙灘,機械少女!

機械娘 メカ少女 アンドロイド
メカバレ 機能停止 バラバラ 解体 修理 改造 メンテナンス 組み立て
Show Love 示愛
"Wow! What the...Ah! John open my belly to repair me yesterday! And... he confessed his love to me in such a way!? Oh my... ><"
"哇!怎麼會...啊,對了,約翰昨晚爲了修理我的身體,曾打開我肚子過!不過...他竟然以這種方式向我告白!?好怪好怪喔><"

Sunbath 日光浴
"We are leaving, hurry up!" "Ouch! Wait for me! I have to take my head... Huh? My bra? Where is it!?"
"走囉,動作快一點!" "噢!等一下嘛!至少我得拿我的頭...咦?我的胸罩?去哪兒了啦!?"

I Am A Girl 我是女孩子
"Get out of my way, brat!" "Oh, how can you treat a girl like this?" "Huh? Girl? What a joke! Look at your body and your hair style, you are just a brat!" "...Well, fellow me, I will show you."
"滾開,擋路的臭小鬼!" "哦,你怎麼可以對女生這麼粗魯?" "蛤?女生?哈哈,真好笑.看看你那噁爛的破身體,小屁孩的髮型,黑的要命的臉,怎可能是女的!" "...這只是我玩水用的代用身體而已.好吧!跟我來.讓你瞧瞧我完美的身體."

沒有留言:

張貼留言