2021年9月3日 星期五

 My Private Heroine 專屬於我的女英雄



Here's a true female robot warrior! Though she had been dismantled, her left hand still holds a ion knife tightly, and the blade keeps shining just like her brave spirit! I found my love at first sight, and I will have her to protect me forever, she is my private heroine!

這裡有位真正的機器人女戰士!雖然被解體了,但她的左手仍舊緊緊握著一把離子刀,刀刃如同她的英勇精神一樣閃耀!我第一眼就找到了我的珍愛,我會讓她永遠保護我,她是專屬於我的女英雄!

沒有留言:

張貼留言