2021年9月9日 星期四

 I Am Yours 我是你的


You chose me and then saved me. You had integrated my broken pieces into me and honored me as your heroine. You treat each of my parts with love and respect, and you worship my spirit of being a true warrior in your heart...
Well, I have nothing to say. Take away all of these body parts for building yourself a sweet robot. I am yours, I am your private robot guardian.

你挑揀了我,接著拯救我。你把我殘破的碎塊整合成我,並視我為你的女英雄。你以愛和尊重對待我的每一部分,你在心中崇拜我身為真正戰士的精神......
好吧,我無話可說。拿走這裡全部的肢體零件,幫你自己弄個甜美的機器人。我是你的了,是你專屬的機器人守護。

沒有留言:

張貼留言